5 Ekim 2013 Cumartesi

Bezsiz bebek seyir defteri-4


16 Temmuz 

Son iki ay icinde olanlari bir özetleyeyim..
Kumas bezlerimin siparisini verdim..;))
Asagidaki markalari buldum. Herbirinden birer tane aldim..kimisini hemen kullanilacak..kimisi kilosu artinca...

bedene göre olanlar var..ikisi one size... Denedim...

MaM MobileHour Pocket-Trainer
EcaPants Aplix-Trainer mit PUL 
Blueberry Onesize-Überhose Klett 
AirHour Onesize-Pocketwindel 

Iki ay önce bebegim 3 aylik iken iletisimimiz cok iyi gidiyordu..ne bileyim ondan bir ay sonra dis problemleri baslayip, kakasini bile bezine yapacagini... 28 mayistan iki hafta öncesine kadar zor bir dönem atlattik..tuvalet iletisimini birakin, yememiz, icmemiz, uyumamiz bile törenle yapilir oldu... Cumalari spora gidiyorum..dogum sonrasi yoga gibi birsey..ebemiz koclugunu yapiyor...
Ne yazik ki benim bebe biberon almadigindan arada gidemedigim oldu.. Gidemedigim tamam da, cisini kakasini bile yakalayamadim o saatlerde.. Gözümün icine baka baka yapti..

Simdi iki haftadir iyi gidiyoruz yine.. Tuvalete tutunca cisini kakasini yapiyor..cisi falan geldiginde emmeyi birakip kafasini ceviriyor..tepiniyor..tuvalete tutuyorum..allah ne verdiyse yapiyor.. Bez cis gitmiyor mu diyen olursa...tabiki gidiyor... Arada benim iletisim kanallarim kapsama alani disi oluyor..cünkü evde ikinci bir cocuk var... 

Bir de kendi bebek bezlerimi de diktim ya...iste o olay beni acaip motive etti..cok zevk aldim yine dikis makinamin tikirtisindan...

Bir de kendimce Kendime kusaklar verdim....;))) egleniyorum iste...

Beyaz kusak anne: tuvalet iletisimi konusunu okuyup icine sindirmis..baslamaya karar vermis anne..

Sarı kusak anne:ilk cisini kakasini yaptirmis annedir kendileri..sevinc icinde ne yapacaklarini bilemezler...bu isi cözdüm derler..ama daha baslarina gelecekleri bilmezler ;)) iletisimin basinda olan, kendine güvenen anne..;)) atak nedir bilmeyen anne...

Turuncu kusak anne: cis , kaka Yakalamaya baslamis anne...hergün düzenli olarak cocugunu tuvalete oturtur..iletisim bir ileri bir geri devam etmekte..arada kendine güven falan sifira iner..atak nedir ögrenmistir bu anne modelimiz...henüz kumas beze gecmeye cesaret edememekte...;)))

Yeşil kusak anne: kumas beze gecmis anne..ataklarda iletisim kuramayan ama pes etmeyen anne modeli;))) ataklarin gelip gecici oldugunu anlamis anne.. 

Mavi kusak anne: kumas beze gecmis, kakayi hep yakalayan..sadece arada sirada cis yakalayamayan anne...yoksa tamamini yakaliyor hani..;))) ..lazimlikta tuvalette bebegi oturtmakta güclük ceken, bebesi hop oturup hop kalkan anne...geceleri bebek halen bezli olabilir olmayabilir de...;))bu anne modeli de ataklardan kismetini alabilir....

Kahverengi kusak anne: gündüzleri tamamen tuvalet sorununu halletmis.. , geceleri bebegi yine de bezleyen/ belki bezlemeyen anne..;)) hani cis kazasi falan olmasin diye..

Siyah kusak anne: gece gündüz bebegi bezsiz anne..olayi asmis anne de denir;)))) 

Ben kendimi yesil kusakta görüyorum...yaaa siz? Siz neredesiniz? Ileri kusaktaki anneler! Ekleyeceginiz birseyler var mi?

Not..bu yaziyi yazdiktan sonra gökkusagi renkli kusak annelerin istegi üzerine olusturuldu..bu gökkusagi renkli kusak , kusaklar arasi gezintiye cikmis maymun bebelere taktim edildi.. :) 

Hiç yorum yok: