11 Mayıs 2013 Cumartesi

Akil, gel de arkama takil! ;))))


Bugünlerde emzirirken sadece gögsümden degil, aklimdan da birseylerin aktigini düsünüyorum.. ;) bir dalginlik, bir unutkanlik..bir gün gelecek, kendimi unutacagim..aslinda yavrucuk cok da uyanmiyor geceleri...güzel uyuyor...güzel emiyor masallah...ne oluyorsa bana... Hani börülce hanim var..ögleden sonralari onunla baya bir haril gürül geciyor gün..onun da isteklerini yerine getirmeye calisiyorum.. Kukla tiyatrosu, parka gitmeler, köye inmeler ..ben tosun pasanin bebek arabasini itekliyorum..o da minik oyuncak bebek arabasini..halimizi görenler hemen bizimle konusmaya, sakalasmaya basliyor...özellikle yasli alman nineler..torun istediklerinden, ama cocuklarinin torun yapmadigindan sikayetciler..uzaktan uzaktan seviyorlar benim yavrulari..kesinlikle elle ellemez almanlar..sapir, supur olmazlar..bunu cok da iyi buluyorum hani..sevmiyorum ben öyle tanidik tanimadik, gelsin cocuklarimi minciklasin.. Hele cocuklarim izin vermezse asla.cünkü vücut onlarin vücudu.. Istemezlerse öptürmezler de, sevdirmezler de.. Onlara kendi vücutlarini koruma cesaretini vermek, arka cikmak lazim..birak öpsün teyze falan yoktur bende..;))) annem kizar arada...cocuklarini yabani büyütüyorsun laflarini az duymadim büyüklerimden.... Ama ben, bunun  daha dogru oldugunu düsünüyorum.. ayrica cocugum sevdigine gidip kendi yaklasiyor..minicik yastan onlari bir sevgi tiyatrosu oynamaya zorlamiyorum..hani baskalari öyle istedigi icin...;))

Neyse..ne diyordum..akil kalmadi bende diyordum..laf uzadi baska yerlere.. ;))

Bu aralar herseyi unutuyorum..gecen haftalarda kardesim ve esi geldi türkiyeden.. Hani gelecekleri gün cok özendim..gittim cicekler aldim cicekciden...vazolara koydum..ekmekler yaptim.. Yemekler pisirdim..zulaya(yani dondurucuya) attim vakit olmaz gezmekten belki diye.. Alisverise gittim..taze meyveler, sebzeler..sonra bir baktim..banka kartim yok..;( halbuki bir önceki markette ödeme yapmistim..  Ama kasada benimle ayni sirada bir komsumu görünce , onunla muhabbet ettim..aklimda da binbir sey ayni anda ziplar..

kizi anaokulundan al..
oglan acikti emzir..
kakasi da geldi bu arada..sinyal verir..
 Ev süpürülecek..silinecek..
misafir yatak örtüleri takilacak misafir yatak odasina..
kiza ögle yemegi yapilacak

O akil ile banka kartini ne yaptim bilemiyorum..

Tüm yolumu  gerisin geri kontrol ettim.. gittigim tüm marketlere magazalara yeniden döndüm..ama yoktu..

Eve gelince esimi aradim..ne yapayim diye sordum..iki gözüm iki cesme aglarim..sanki hayatin sonu.;))) .aslinda kiziyorum..kizginligimdan agliyorum..böyle bir salaklik hayatimda yapmamisim.. 
Esim teselli etti..bankayi ara..iptal et kartini dedi..

tabi akilli, sakin adamin hali baska..hemen iptal ettirdim..bu arada bankayi arayinca cikan otomatik amca sinirlerimi 5 kere daha hoplatti..sese göre   calisan bu amca, dediklerimi anlamakta güclük cekti..rakamlari tek tek söylüyorum..ama otomatik amca " anlayamadim...lütfen tekrarlayin demekten bikmadi,..;)))ben bagirip cagirmaya basladim...bir de konusmalar kayda aliniyorms haaa..neyse türkce konustum kizgin oldugumda..alaman otomatik amca anlamamistir..kayitlari dinleyen biri olursa ona maymun olduk o ayri..;)))

neyse en sonunda beni bir müsteri temsilcisine bagladi..hani gercek insanla konusmak farkli ;)))) .derdimi anlattim..kartim iptal edildi..gecen hafta icinde de yeni kartimi yollamislar...;))

O gün esim elinde en sevdigim cikolata ile geldi..cok üzüldügümden gitmis almis.. Lindt ...
http://www.lindt.de/noswf/ger/startseite

Bayiliyorum ben bu cikolatalara.. 
Babamiz da  üzülünce sütüm azalir falan diye mi bilemiyorum, cok üstüme oluyor...;))) 
Bir de istiridye olayimiz var..icinde selenyum, b vitaminleri, protein ve daha ezbere bilemedigim bir sürü sey olan istiridyeler bana özenle yediriliyor.. 3 aydan beri yedigim 50 yi gecti..icime ööö geldi..ama carsamba günü baktim..yine elinde 4 tane bana,  4 tane kendine..;)))))

Ne diyordum " unutkanlik" 

Sonrasinda da böyle unutkanliklarim baya oldu..ve hala devam ediyor...mutfaga giderim catal almaya..cekmeceyi acarim.. Sonra ne alacaktim yaaa ben diye düsünürüm..aklima gelmez masaya geri dönerim..eee catal getirecektin derler..;)))

Kiza homeopatik  ilacini vermeye dolabi acarim.. Islak ultramodern ;))) mikrofaser toz alma bezimi dolapta birakirim..sonra haldur huldur onu ararim..taaaa ki kiza yine ilac verecegim zaman bulurum..

Aksama ne yemek yapacagima karar veririm..sonra vakit gelince, ben ne yemek yapacaktim yaaa diyerek düsünürüm... Buzluktan indirdigim eti unuturum..

Eksi mayali  ev ekmegi yapiyorum..ekmegi pisirmeyi unutuyorum..sabaha kadar mayalanmaya devam ediyor..;)))) bu durumda sabah 5 te emzirmee kalktigimda hamur 3 misline kabarms oluyor..hemen pisirdim;)))) acayip lezzetli bir ekmek oldu bu..artik hep unutmaya karar verdim;))) heeeheee 

Neyse..bunlar ufak tefek seyler...ama insallah büyük kazalara neden olabilecek unutkanliklar yapmam...allahim aklima hakim ol..;))) 

Hepinizin anneler gününü kutluyorum bu arada unutmadan..
Allah hepinize unutulmaz bir anneler günü yasatsin..;) 

Sevgiler...;) 

3 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

taze annem benim anneler günün kutlu olsun.Rabbim sana çocuklarınla beraber uzuuuun ömürler versin.unutkanlık olayına gelince çok kafana takma.bende yılllardır var gitmediğim yerde kalmadı.b 12 falan eksik de değil.sadece beyni restleyemiyoruz.çok çalıştırıyoruz.daha bir iş bitmeden ötekini düşünüyoruz üstüne birde baharın yan etkileri eklenince böyle olman doğal merak etme.
bir akıl defteri yaptım kendime.3 yıldır kullanıyorum.geçen ay miadı dolunca yeniledim.çok işime yarıyor.toplantı alınacak not vs herşeyi yazıyorum.ara sıra bakmayı unutsamda işle yarıyor:))

Selen dedi ki...

Ahahaha bunlar ne ki kardeş? Sen gel de benim son marifetimi gör, ben hepten yitirdim 3 kurusluk aklımı.

Cebimdeki renkler dedi ki...

Sevgili Narçiçeği' m sen sonuna kadar haklısın. Ben sadece Lara ile olduğum halde inanılmaz unutkan dalgın ve karışığım. Sende bir Tosun paşa bir de Börülce var. Sonuna kadar haklısın. Aklı durmuyor ki hiç insanın, sürekli bir şeyler geçiyor düşündüklerini söyledim zannediyorsun, söylediklerini unutuyorsun. Yapılacaklar atlanıyor, yaptım sanıyorsun... Ne zaman geçer bilmiyorum ama insanı yoruyor bu psikoloji...