9 Nisan 2013 Salı

Bezsiz bebek seyir defteri-1


Önceki yazi Bezsiz bebek seyir defteri-baslangic



Subat sonu- mart

Son zaman altina sadece alt degistirme pedi ve eski bir havlu ile emzirdim ..arada tabi kazalar olmadi degil.. Neyse ki alt degistirme pedleri sizdirmiyor.. Cisi farkedememiyorum o kötü iste..;))) menzil oldukca uzun ..

Kaka sinyalini aldigim anda önümdeki legene tuttum hep... Sinyal vücudunu gerip,  ihhh diye sesler cikarmasi. ...üstünde sadece bodysi var. Odasinda ekstra elektrikli isitici var duvarda , alt degistirme masasinin üstünde asili.. Bu sayede odayi da isitiyorum emerken.. Tuvaletini yaptiktan sonra hemen kucagima geri alip emzirmeye devam ediyorum

15 mart

Bizim ufaklik yarin 5 haftalik olacak..yani bugün 34 günlük...;)
Kakasinin geldiginin isaretini veriyor.. 

emerken memeyi birakiyor..dudaklarini büzüyor.. Ayaklarini geriyor.. Ihhh diyor.. Ama bu her defasinda kaka olmayabiliyor..Bazen sadece gaz cikiyor.. Ya da  sadece cis.. Bazen de debeleniyor debeleniyor hicbirsey gelmiyor.. Büyük olasilikla gazi cikmiyor..ben de bekledigimle kaliyorum.. Ama genelde bu hareketleri bagirsak hareketleri ile dogru orantili..  yani eli bos döndügümüzde oluyor ...

gazi oldugu icin uzun bir zaman cikariyor ih ih seslerini.. Ilk zaman lavaboya götürüyordum.. Ama kollarimin kopmaya basladigini farkettigim icin ve ameliyat sonradi sirtim hala agridigi icin bir legeni daha uygun gördüm.. Ince uzun bir legen.. Menzili hesaba katmak gerek erkek bebeklerde..Artik oturdugum yerden legene yaptiriyorum odasinda... Alt degistirme masasi da hemen yanimizda.. Süt icme arasindada isaret verdiginde hemen legene tutuyorum.. Rahatliyor.. Yaninda cis te geliyor..

Normal uyuma zamanlarinda alti normal hazir bezle bagli.. Uyku aralarinda uyanip birakiyor altina.. Onun sinyalini daha alamiyoruz..
Ama bu yöntem gaz sorunumuza bir nebze olsun care oldu..rahatlayinca hemen uyumasi da kolaylasti..uyanik halde yatagina yatiriyorum kendi daliyor.. 

Süt emmenin yarisinda isaret verince hemen tutuyorum gazida cikmis oluyor..Sonra süt emmeye devam.. Altina havlu ve havlunun altina su gecirmeyen hazir bez acma altligi kullaniyorum.. Eski havlularda bu sekilde bir kullanim alani buluyor..


27 mart 
 gecen hafta sürekli sinyal halinde gecti..Cok gazi oldugu icin sürekli götürüp duruyoruz.. Birsey gelmiyor...arada bir dogru oluyor.. Ama bezine de yapmiyor kakasini... Sadece fazla fazla sinyal geliyor..asiri gazdan olsa gerek.

 Bazi geceler gözümüzü kapatmadan günes doguyor bu ara  bir gece 01:45 ve 06:45arasi sadece bir saat uyudum.. Emdi.. Karni agridi.. Yaptirana kadar ve gazi gidene kadar akabindeki ögünü geldi.. Yine emdi, yine karni agridi..tek  bu yöntemle cikiyor bu ara gazi.. Tuvalete tutar gibi yani.l

29 mart
4 kere altina birakti kakasini iki gün önce..hem de sinyal falan vermeden.. Ama bugün yine normal.. Ataktir diyeyim...

Hiç yorum yok: