31 Ocak 2013 Perşembe

Örgü terapi... sallar;))))

Merhaba herkese..
Uzun zamandan beri raporlu oldugumdan , dogum iznine de erkenden girmis oldum.. gerci artik son haftalarimiz.. Ama is hayatindan birden bire kopunca ne yapacagimi sasirdim gectigimiz haftalarda..
Doktor evde dinlenmemi, abartmamami tembihledigi icin bol bol dinlendim.. Zaten halim de yoktu evin icinde kosturacak..simdi 36 +  haftadayiz.. Az kaldi..

Iyi ki bebek odasini esyalarini, Kasim ayindan hazirlamistik..

Hafta sonu odayi bir kez daha sildik süpürdük..esim yardim etmese tek basima yapmam mümkün degil... Neyse ki o yardim ediyor..Bütün evi o temizledi aslinda..
Ben sadece toparladim..


Aralik ayindan beri internette örgü modelleri baktim bol bol yatmalarim esnasinda.. Cok güzel siteler var örgü ile ilgili.. 

Ilk beyaz salin semasini maalesef internette bulamadim..kendime cikti almistim. Ama hangi sitede buldum hatirlayamiyorum...

Yaptigim bademli sallarin modellerini bu siteden buldum..
Fotografa bakarak cikardim modeli..En sivri noktasindan baslaniyor sala.. Bir bademin yarisina geldiginizde bir üstteki bademlere baslaniyor..
Evdeki yünleri, bebek gelmeden bitirmek gibi garip bir saplantim oldugu icin bir
sal örmekle yetinmedim tabi..sanki bebek gelince o yünlerin,  orada örülmedik sürünmesi beni rahatsiz edecek..batacak ...;)))

Neyse sallar yetmedi tabi.. Bir de bebek patikleri, bebek sapkalari denedim..
Amacim ne kadar kirik dökük yünüm varsa degerlendirmek..

Simdi önce sallarin fotograflarini paylasayim..Bademli sallari 3.5 numara tig ile ördüm...
Diger postalarimda devami gelecek....






3 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

maşallah sana kuzum.enfes olmuşlar. çok da düzgün örmüşsün.modellerini de beğendiim.peki bunların kenarlarına bişey yapmayacak mısın?yoksa sade mi kalacaklar?
doğuma az zaman kalmış.Rabbim sana güç versin canım.neyseki hazırlıkları tamamlamışsın.

Nar cicegi dedi ki...

Kenarlariina azicik bir oya gectim..
Herhalde fotografta farkedilmiyor bile..
Sacak yapmayacagim..böyle birakayim diyorum..
Ama anim sacak isterse yün var.. Hani yapilabilir..

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

yok ben iyice bakmamışım.saçak olacak diye bir kaide yok böylede güzel.ellerine sağlık canım.