30 Ocak 2013 Çarşamba

Gecen yil yaptigim Derya Baykal yelegi

Bu yelegi gecen yil burada görüp yapmistim..
Internette kimi sitelerde adi Derya Baykal yelegi idi.. Herhalde progaminda göstermis olsa gerek .. Ben Almanya' da oldugumdan görmedim...
Ben bunu yaparim deyip baslamistim..Modeli biraz degistirmistim.. Hani zincir dolgu sayilarini falan...
Ortadan baslaniyor..
Tig isi yuvarlak masa örtüsü gibi delikli delikli  örülüyor ve kollari acik birakiliyor .prensip bu hani...
Ama ne yazik ki üstümde istedigim gibi durmadi..
Sinirlenip dolaba kaldirdim ... Giymeyi birakin,  bir yil yüzüne bakmadim..;))))


Bu yelegin basina gelenler bir baska yazimda anlatilacak..;))))))))


4 yorum:

Cebimdeki renkler dedi ki...

Güzel görünüyor aslında ama merak ettim doğrusu...

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

niye beğenmedin ki gayet güzel görünüyor.biliyormusun ben yabancı bir kadının bloğunda daha renklisini bulmuş hayran kalmıştım.ama örecek sabır yok bende.ablama postaladım.inşallah fırsat bulursa örecek bana:)
bu arada sen nasılsın canım.sağlığın iyi mi ya börülce?

Nar cicegi dedi ki...

Sevgili ülkercim, dolunaycim..
Valla hilkat garibani gibi durdu üzerimde..;)))
Saglik durumum hergün zorlasiyor.. Börülce iyi.. Kardesli günlerini bekliyor..Ben iyice örgüye dadandim baska birsey yapamadigim icin..

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

:)) ne diyeyeim öyle diyorsan haklısındır.canım az kaldı ay çok zor biliyorum ama sonu çok güzel olacak.eh annelik kolay değil hep fedakarlık hep fedakarlık:)) iyi ol canım.örgüde iyidir strese birebir.kocaman öpüyorum ikinizide.