31 Mart 2012 Cumartesi

Cuval bezi ve kizil bakir cezvenin mutfak icindeki uyumu :P

Bugün costum....3.postam ayni gün icinde.. Heyyytttt..
Asagidaki gibi cuval kumasina yapilan isleri arkadasim alanay yapiyor..


O buna telis kumasi diyor..
Ben pek anlamam..bana cuval kumasi demek daha kolay geliyor

Alanayin yaptigi benzer isler burada



Bunu ben yapmadim..hediye geldi..
cuval kumasi ile yapilmis--üstüne mercimek, fasulye yapistirilip vernik ve sim sürülmüs..
isteyen yapabilir gibime geliyor.. cezve de benim..:)) hediye yine:)) kizil bakirdan.. bayiliyorum ben kizil bakira :)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Sağlıkla ve keyifle kullan. Alanaycığımın çalışmalarını biliyorum. Ama hala bloğuna giremiyoruuuuuum.

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

canım hediyen çok şirin.güle güle kullan.ve teşekkür ederim çok zarifsin.

Nar cicegi dedi ki...

Tesekkür ederim arkadaslar..