15 Şubat 2012 Çarşamba

Börülce'den inciler-9..Uzaktan yakindan sevgiler;)

Gecenler cuma bizim börülce hanim ile beraber, bizim bir arkadasi ziyarete gittik.. Arkadasi dogum hazirlik kursundan taniyorum.. Sonra börülce ile onun kizi ayni günlerde dünyaya geldi..
Arkadasim 3ay kadar önce 2.cocugunu dünyaya getirdi.. Hani elime sesli kitaplari tutusturan arkadasim.. Takip edenler bilirler.. Onun da blogu var.. Ama izni olmadan link vermeyeyim..önce soracagim..;)) iste o arkadasima gitmek istemez gecen hafta Börülce .. Ziril ziril aglar.. Anlayamadim.. Normalde cok ister eski emekleme grubumuzla bulusmayi..
Hani anlatmistim yine bulusuyoruz iki ayda bir anneler olarak..bazi cumalarda cocuklari bir araya getirmeye devam ediyoruz..
Börülce istemez gitmek gecen hafta..
Ne oldu dedim..
Agzindan baklayi cikardi..
"Bebegi kucagina almayacaksin..
Sevmeyeceksin.. Cok cici demiyceksin.."

Bizim ki meger bebegi kiskanirmis..;)ondan gitmek istemezmis..

"Yavrucum ben onun annesi degilim ki..senin annenim.. Hem seni bu kadaaaaaaaar seviyorum " dedim..
"Tamam ama bebege karsi nazik olmayacaksin" dedi bizim ki..;)baktim kaldim.. Herhalde bagirsam cagirsam bebege bizim ki mutlu olacak..;))))

O anda gecmisten bir sahne aklima geldi...ben kücükken (4 yasinda falanken..yani börülce hanima yasit) annemin de kardesimi (daha bebek) pencereden , kapidan bacadan atmasini isterdim de..;)))kiskanclik iste..allahin sopasi yok ki beni kovalasin.. Bu sekilde hakettigimiz cezayi aliyoruz;))))

Neyse.. Biz o gün gittik en sonunda biraz gecikme ile arkadasima..burada dakiklige cok önem veriliyor demismiydim..yani 3 denirse saat 3 te herkes geliyor.. 15dakika bile gecikmiyor insanlar..o ayri bir yazi konusudur..

Borulce hanim uzaktan uzaga bebegi kesti.. Arada gülümsedigini bile gördüm.. Tabi ben kucagima almadim.. Cocuk krizlere girip kendini yerden yere atacak yoksa.. Hazir degil öyle bir sevgi gösterisine.. Arada ama sordum.. "Yavrucuk.... bebegi sen kucaginda sevmek ister misin?"
Bizim ki dediki.:"anne... ben onu uzaktan da seviyorum.....";))))

Yavrucuk ben de seni cok seviyorum.. Hem uzaktan, hem yakindan..;)

1 yorum:

Cebimdeki renkler dedi ki...

Ablamla benim aramda da 4 yaş var o da çok kıskanırmış, biberon istermiş, altının bağlanması için türlü rezillikler yaparmış ama ağladığımda da "kardeşimle ilgilenin ağlamasın" diye kıyametleri koparırmış. Şimdi der ki bana annemle babamın benim için yaptıkları en iyi şeysin sen :)
Yani geçer :))))