3 Ocak 2012 Salı

Inanmiyorum Mekila bizi cizmis :))



bunu bizim arkadasimiz Mekila cizdi..eline saglik...coooooook tesekkür ..beklemiyorduk bu kadar cabuk..
--


Salyangozlarin hikayesini anlatayim hemen.. Bu arada mekila bilmiyor.. Ama olayi tam canevinden vurmus .;))))))

;
bundan bir yil kadar önce benim börülce odasinda sessiz sedasiz oynuyordu..
sonra beni heyecanla odasina cagirdi.
bir de baktim ne göreyim-
yataginin minder koruma örtüsünü bir güzel boyamis pastel boyalar ile..bir mutlu bir mutlu..
o gün yikamak icin carsafini almistim ve sadece bu örtü kalmisti cocuk yataginin üstünde..firsati degerlendirmis bizim cadi :))
ama bir de gurur duyuyor yaptigi ile..kiyamadim..yikamadan önce fotografini cektim cizilen örtünün..:))
yaptigi resmin sümüklü böcek resmi oldugunu söyledi bize.. hani su alttaki resimde yuvarlak yuvarlak olanlar.. nasil gülüyor sinsi sinsi:)))
bu arada her gittigi yerde salyangoz toplamak bizimkinin hobisi..
neyseki kabuklarini topluyor-- ama gecen yaz bahcede toplamis canli canli bir kutunun icinde.. bunlar benim evcil hayvanim..bunlari besliycem diye tutturdu..
yazik hergece kacip gitti salyangozlar..bizimki pes etmedi..hep topladi getirdi gene:((
ama icine de meyve falan koyuyor hani yesinler diye ..cilek domates..:)) bahcede ne varsa...

umarim bu yaz unutur bu hobisini:))



Hiç yorum yok: