19 Ocak 2012 Perşembe

Cocuk odalari icin kagittan aksesuarlar

Artik süs yapmayacagim sözümü hala tutuyorum.. ;)))bu fotograflar önceden cekilmisti.. Sayfalara eklemisim acemi blogcu zamanlarimda.. Simdi postalara aktariyorum gereksiz sayfalari silmek icin...;)))
Asagida fotograflar.. Kartondan kestim hepsini...






renkli kartonlardan cift tarafli olrak kesilip yapistirilan aksesuarlar ile cocuk odalarini güzellestirmek mümkün..


Origami Bascetta (Aurelio) Yildizi

Link daha önce yayinlamistim.. Onu da cocuk odasina asmak mümkün

7 yorum:

Cebimdeki renkler dedi ki...

Kargaya bayıldım, parçaları hareketli mi onun?

Nar cicegi dedi ki...

Kargayi ben de cok seviyorum.. Caillau ile heeli kitty o kadar orjinal degil.. Heryerde var.. Börülce seviyor diye yaptim..

Karganin parcalari hareketli degil.. Ama üc boyutlu gibi göünsün diye kanatlari su debukaj yöntemlerideki gibi boyutlu calistim..göz yanilmasi yani..;)kandirikciyim..;))

Cebimdeki renkler dedi ki...

Nasıl bir şey ki o ?? Su debukaj yani? Bir ara anlatırsın belki bana??

Nar cicegi dedi ki...

Kendi kendime güldüm yaw.. Ne sacmalamisim ben..börülce ceker bir yandan.. Abuk birsey yazmisim. Dekupaj yazcaktim yaaaa..;))))hani kabartma yapiyorlar ya orada..bunda yüksekligi saglamak icin özel bir kalin cift tarafli yapiskan var.. Kanadi iki kere kesip üst üste iki kere yapitirinca bu 3boyutlu görünüm oluyor..arada da bu yüksek cift tarafli yapiskan bant var.. Kabartma gibi etki yaratiyor yani..

Nar cicegi dedi ki...

Bak burada bir örnek var

http://www.peppauf.de/Klebewuerfel-/-Klebepunkte-3-Staerken-1083-Stueck

Cebimdeki renkler dedi ki...

Anladım ben şimdi :)))

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

ama güzel kandırmışsın:)hareketli gibi görünüyor ve hepsi çok güzel.ellerine sağlık..