2 Kasım 2011 Çarşamba

eski kazaktan cocuk pantalonu

Evet bu kazagin hikayesine geldi sira...
Ben bu kazagi yillar önce giymistim..
Iyice eskidi..
Ben hemen ativeren bir insan degilim..
Giymesemde yillarca durur birsey dolapta..
 
Dün dolaplarimi düzenliyordum..
5 parcayi cikardim ..bunlar bana artik olmuyor vereyim dedim..
 
yarim saat sonra 2 sini yine yerine koydum..(yok gün gelir kilo veririm gene giyerim ben bunlari..)
 
Kala kala 3 parca kaldi-..
Aralarindan biri de yillardan beri oracikta duran bu kazak.. hani temizlik yaparken falan giyerim diye saklamisim artik ..:)) iyice eski..
 
cok temizlik yaparim ya.. Yapsamda o anda aklima bu kazak gelirde giyerim sanki..!!
 
Dedim kizim bu kazagi al sen birseler dene..olmazsa da atarsin..bak insanlar neler yapiyor..sen de yap..
 
En sonunda bu cocuk pantalonu cikti ortaya..
Kollarini bacak olarak kestim..
Sonra birde beli icin bir parca ekledim..
Ben diki falanda ögrenmedim..
Dikis deneyimim kendi pantalon pacami kisaltma isleri ile basladi..
Sonra bir iki kese dikmisimdir kayinvalidemden ödünc aldigim dikis makinasiyla..
Sonra uygun fiyata bir dikis makinasi bulmustuk..
Almistik ..sonra o dikis makinasiyla ben deneye deneye birseyler dikmeye basladim..
Yani sorarsaniniz teknik terimler bana dikis ile ilgili bilmem anlamam..
Kafama göre dikerim ben birseyler.. Deneyerek ögrenirim…
 
Iste o dikis makinasi ile diktim bu pantalonu da..
Diktikten sonra elimle icine tegel gectim.. Sökülüp gitmesin kestigim yerlerinden diye.. (overlok yapmiyor makinam..) (bu terimleri annemden ögrendim :))
 
 
Rengi börülcenin (yani kizimin ) pek hosuna gitmedi tabi.. Siyah..!!! :))
Bizim "kücük insan" pempe takintili bu ara..
Bu durumda tigla örülmüs  pembe cicek ekledik..
 
Artik cocuk mutfagi  ile ilgili calisirken bunu giyer..Cocuk mutfagi bizim yeni projemiz ..konu ile ilgili Link burada..
 
Yazinin basinda demistim...5 parca cikardim dolaptan ikisini yine yerine koydum.. Sonra bu kazagi kestim bictim..
Geriye iki tane kaldi..eeeeeeeeee o iki parca ne oldu… ???
 
Onlari yine atamadim tabi :)) bu kazak pantalon dönüsümünden sonra , onlari da birseylere dönüstürmek üzere bir kenara koydum.. :))
Dedim ya.. Ayrilamam ben eski esyalarimdan..










2 yorum:

figen abla dedi ki...

ayy ne güzel olmuş..sıcacık da tutar...
bence şahane fikir cankız :)

Nar cicegi dedi ki...

Zilli börülce giymiyorki;)pembe degilmis..